účtovníctvo, mzdy, daňové priznania, automatizácia Phone: +421905462947 po-pia 8 -16 hod Email: olympiaconsultingsro@gmail.com Address: Baltická 1, Košice 040 12, Slovakia
Rozhodnite sa pre zmenu a my nájdeme riešenie.
Spájame interné a externé účtovníctvo v jeden celok, kde môžete skombinovať výhody internej účtárne a outsourcingu Získate nonstop prehľad o účtovných, mzdových a daňových nákladov vo Vašej firme pričom Vám garantujeme nižšie náklady na vedenie týchto služieb, čo vedie ku skvalitneniu vedenia Vášho účtovníctva a významne ovplyvní Vaše mesačné náklady. Ponúkame mnohoročné skúseností v oblasti účtovníctva, spracovania miezd a daňového poradenstva, sledujeme dôležité zmeny slovenskej a európskej legislatívy, ktoré vaši pracovníci nemusia postrehnúť, pochopiť a problém je na svete... Vieme. že hľadáte k spolupráci spoľahlivého partnera pre Vaše podnikanie, chcete v noci kľudne spať pretože viete, že máte svoje povinnosti v poriadku, dáta z účtovníctva pre Vás sú dôležité a potrebné pri ďalšom rozhodovaní o prosperite a dobrom chodu firmy, následne viete oceniť, že dobrá rada dokáže vyrobiť, alebo ušetriť mnohokrát i veľké peniaze, tak ste na správnej adrese! Máme s účtovníctvom, vedením miezd a daňovým poradenstvom bohaté skúsenosti vr.služby na diaľku prostredníctvom moderných komunikačných technológii. Videohovory v dnešnej dobe plne nahradia osobné stretnutia, ponúkame to klientom v celej Slovenskej republike. Budete chcieť, aby sme prišli samozrejme radi za Vami prídeme. Ak je vaša ekonómka, účtovníčka, mzdárka neskúsená, nestíha, potrebuje pomôcť poradiť, usmerniť zaučiť - radi Vám s tým pomôžeme...
Doklady :
- 2 x odoslaná faktúra (vystavíme za vás a odošleme komu trebaDPD) - 10 x došlá faktúra - 20 x pohyby na bankovom výpise - 15 x dokladov v hotovosti - 1 x mzda
Cena za mesačné spracovanie účtovníctva je približne 25,- Eur.
Doklady :
-- 2 x odoslaná faktúra (vystavíme za vás a odošleme komu trebaDPD) - 10 x došlá faktúra - 20 x pohyby na bankovom výpise - 15 x dokladov v hotovosti - 1 x mzda
Cena za mesačné spracovanie účtovníctva agentúry je približne 40,- Eur.
Reštaurácia HAM MŇAM s.r.o.
BISTRO-FAST FOOD má otvorené každý deň v týždni vrátane víkendov. Denne nakupuje suroviny na varenie, spravidla na faktúru od dodávateľa. Taktiež každý deň ma tržbu v hotovosti, ako aj množstvo platieb od zákazníkov cez platobný terminál. Mesačne dostane ďalších 10 faktúr za nájomné, energie a služby. Spoločnosť je mesačným platiteľom DPH. Zamestnáva 2 kuchárov a 2 čašníkov.
Doklady:
– 40x došlá faktúra
– 30x tržby eKasa, terminál
– 80x pohyby na bankovom výpise
– denne bločky v hotovosti
– 1x mesačne DPH
– 4x mzdy
Cena za mesačné spracovanie účtovníctva reštaurácie je približne 250,- Eur
Reklamná agentúra SMILEK SNILEK s.r.o.
Reklamno marketingova agentúra poskytuje služby v oblasti reklamy. Mesačne vystaví 250 elektronických faktúr pre zákazníkov a dostane 100 faktúr od dodávateľov. Má dvoch spoločníkov, ktorí pre ňu pracujú na základe pracovnej zmluvy a dvoch dohodárov. Spoločníci využívajú vozidlá, do ktorých čerpajú pohonné látky firemnou kartou 5x do mesiaca. Väčšinu úhrad realizuje bankovým prevodom. Spoločnosť je mesačným platiteľom DPH. Spoločnosť dodáva časť dokladov na spracovanie elektronicky.
Doklady:
– 250x vystavená faktúra
– 100x došlá faktúra
– 10x doklad platený kartou
– 385x pohyby na bankovom výpise
– 10x doklady v hotovosti
– 1x mesačné DPH
– 4x mzdy
Cena za mesačné spracovanie účtovníctva agentúry je približne 610,- Eur.
LEKÁREŇ LIEČIK s.r.o.
Spoločnosť prevádzkuje 2 lekárne, ktoré sú otvorené v pracovných dňoch. Dodávku liekov pre spoločnosť zabezpečuje 5 dodávateľov, pričom za dodané lieky každej prevádzke fakturujú týždenne. Mesačne spoločnosť dostane ďalších 10 faktúr za nájomné, energie a služby. Lekárne majú denne tržbu v hotovosti, ako aj platby od zákazníkov cez platobný terminál. Spoločnosť zamestnáva 3 zamestnancov. Je štvrťročným platiteľom DPH.
Doklady (mesačne):
– 40x tržby eKasa, terminál
– 50x došlá faktúra
– 110x pohyby na bankovom výpise
– 20x doklady v hotovosti
– 3x mzdy
– 1x štvrťročné DPH
Cena za štvrťročné spracovanie účtovníctva spoločnosti je približne 840,- Eur.
OBCHODÁČIK BUTIKÁČIK s.r.o.
Spoločnosť prevádzkuje obchodnú sieť 10 predajní s oblečením a zamestnáva 30 zamestnancov. Predajne sú otvorené denne vrátane víkendov, s výnimkou štátnych sviatkov. Každá predajňa denne vykazuje tržby v hotovosti, ako aj platby od zákazníkov cez platobný terminál. Hotovosť vkladajú zamestnanci každej predajne na bankový účet spravidla 3x týždenne. Každá prevádzka dostane mesačne 10 faktúr za dodávku tovaru, nájomné a energie ako aj ďalšie služby. V hotovosti realizuje každá prevádzka približne 10 nákupov mesačne. Spoločnosť dodáva časť dokladov na spracovanie elektronicky.
Doklady:
– 600x tržby eKasa, terminál
– 200x došlá faktúra
– 800x pohyby na bankovom výpise
– 440x doklady v hotovosti
– 1x mesačné DPH
– 30x mzdy
Cena za mesačné spracovanie účtovníctva spoločnosti je približne 1 100,- Eur.
ESHOPÁČIK s.r.o.
Elektronický obchod má zamestnaných 3 zamestnancov a mesačne vybaví približne 1000 objednávok zákazníkov. Každý mesiac dostane približne 15 faktúr za tovary a služby, väčšinu úhrad realizuje bankovým prevodom, v hotovosti má 10 nákupov mesačne. Spoločnosť je mesačným platiteľom DPH. Obchod dodáva na zaúčtovanie veľkú časť údajov v elektronickej podobe priamo zo svojho informačného systému.
Doklady (mesačne):
– 1000x vystavená faktúra
– 15x došlá faktúra
– 1030x pohyby na bankovom výpise
– 10x doklady v hotovosti
– 3x mzdy
– 1x mesačné DPH
Cena za mesačné spracovanie účtovníctva e-shopu je približne 710,- Eur.
.
Cena za zaúčtovanie účtovných dokladov: | |
---|---|
do 600 účtovných položiek* | 0,80 Eur / položka |
od 601 do 1200 účtovných položiek* | 0,70 Eur / položka |
od 1201 do 1800 účtovných položiek* | 0,60 Eur / položka |
nad 1800 účtovných položiek* | 0,50 Eur / položka |
elektronicky spracované účtovné položky** | 0,40 až 0,20 Eur / položka |
* účtovná položka predstavuje jeden zápis v účtovnom denníku (podvojné účtovníctvo), resp. jeden zápis v peňažnom denníku a ostatných účtovných knihách (jednoduché účtovníctvo); cena sa určuje podľa rozsahu účtovníctva za spracúvané obdobie (mesiac, alebo štvrťrok), jednotková cena je platná pre daný rozsah počtu účtovných položiek (napr. pri rozsahu 1000 účtovných položiek je cena: 600x 0,80 Eur + 400x 0,70 Eur = 760,- Eur) | |
**elektronicky spracované položky predstavujú klientom dodané verifikované elektronické dáta, spôsobilé na priame zaúčtovanie (napríklad faktúry z e-shopu, bankové operácie a pod.); cena sa uplatňuje podľa dohody o elektronickom dodávaní údajov a určuje sa dohodou najmä v závislosti na miere automatizácie procesov | |
Cena za ostatné súvisiace služby a poradenstvo: | |
administratívne práce* | 20,- Eur / hod. |
analytické práce, poradenstvo ** | 40,- Eur / hod. |
ročná účtovná závierka (JÚ, PÚ-mikro účtovná jednotka) | 150,- Eur |
ročná účtovná závierka (PÚ-malá účtovná jednotka) | 250,- Eur |
ročná účtovná závierka (PÚ-veľká účtovná jednotka) | 500,- Eur |
* administratívne práce nad rámec bežného účtovania, poskytované podľa osobitnej požiadavky alebo dohody s klientom, napríklad vystavovanie dokladov, triedenie a zoraďovanie dokladov, vystavovanie rôznych potvrdení a iných písomností, fakturácia v mene klienta apod. | |
** analytické práce a poradenstvo, poskytované podľa osobitnej požiadavky alebo dohody s klientom, napríklad spracovanie rôznych prehľadov a analýz, plánovanie a optimalizácia, odborné konzultácie, poradenstvo a pod. | |
Cena za služby v oblasti daní: | |
daňové priznanie k DPH, kontrolný výkaz, súhrnný výkaz* | 40,- Eur resp. zľava 50-100% |
daňové priznanie k dani z príjmov PO** | 150,- Eur resp. v cene závierky |
daňové priznanie k dani z príjmov FO** | 100,- Eur resp. v cene závierky |
zrážková daň z dividend (oznámenie platiteľa dane o zrazení a odvedení dane podľa §43 ods. 11 zákona) | 20,- Eur |
daňové priznanie k dani z motorových vozidiel | 20,- Eur do 2 vozidiel |
7,50 Eur ďalšie vozidlo |
|
*zľava na spracovanie priznania a výkazov DPH vo výške 50% v prípade, že v účtovanom období počet účtovných položiek presiahne 600, resp. 100 % v prípade, že v účtovanom období počet účtovných položiek presiahne 1200 (počítajú sa položky okrem elektronicky spracovaných položiek) | |
**v prípade, že klientovi bolo vedené účtovníctvo, je cena za daňové priznanie k dani z príjmov zahrnutá v cene za účtovnú závierku a klient za daňové priznanie už neplatí |
optimalizácia Vaších daní
posudzovanie rizík pri daňovej kontrole
daňové posúdenie výdavkov
posúdenie nároku na odpočet DPH (aj v zahraničí)
režim DPH pri odberateľských faktúrach
poradenstvo s presahom do práva, účtovníctva financií
konzultácie s daňovým poradcom, učtovníkom, právnikom
osobná alebo online konzultácia, telefonická, emailová...
osobné pravidelné stretnutia
...iné podľa Vašich požiadaviek
Daňové priznanie fyzickej osoby typ B (viac druhov príjmov, paušálne výdavky ) od 100 € - 150 €
Daňové priznanie fyzickej osoby typ A ( príjmy z tuzemska) 50 €
Dohľad nad dátovou schránkou (www.slovensko.sk) 3 € / mesiac
e mail: olympiaconsultingsro@gmail.com
Pokiaľ ste ako živnostník alebo spoločnosť (sročka) v podnikateľských začiatkoch, nemáte veľké tržby a nie je registrovaná pre DPH, bude Vám postačovať spracovanie účtovníctva jedenkrát ročne. Okrem nižšej celkovej ceny je výhodou ročného vedenia účtovníctva skutočnosť, že nie ste viazaní žiadnym mesačným poplatkom a nemusíte účtovníkovi odovzdávať doklady na zaúčtovanie na mesačnej báze. Nevýhodou ročného vedenia účtovníctva je fakt, že nebudete mať priebežný prehľad o hospodárskom stave Vašej spoločnosti, čo môže vyústiť do zanedbania povinnosti registrovať spoločnosť pre DPH z dôvodu prekročenia zákonného obratu alebo porušenia viacerých povinností v súvislosti s tzv. krízou alebo možným úpadkom spoločnosti podľa konkurzných predpisov.
Cena je splatná vopred pri prevzatí účtovných dokladov s možným doplatkom za účtovné položky nad rámec po zaúčtovaní účtovných dokladov.
Za účtovnú položku sa považuje pohyb v účtovnom denníku (napr. vystavená faktúra, pokladničný doklad, interný doklad, pohyb na bankovom účte, DPH na daňovom doklade).
Účtovná položka ( položka v peňažnom denníku, v knihe pohľadávok, v knihe záväzkov, pomocných knihách / položka v daňovej evidencii) |
1,09 € položka min. 70 € / mesiac |
Daňové priznanie fyzickej osoby - podnikateľa a účtovná závierka Typ B | 80 € |
okamžitá refundácia DPH - odmena vo výške 5% | |
štandardná refundácia DPH - odmena vo výške 2% najmenej 35€/žiadosť | vrátená daň získaná po vybavení žiadosti zahraničným daňovým úradom (3týždne -4 mesiace) |
cena za vedenie mzdovej agendy 15 € / osoba / mesačne bez DPH, ušetríme Vám náklady na mzdový sofware a internú mzdárku
hravo zvládneme vypočítať mzdy vašich zamestnancov, spracovanie odmien dohodárov, štatutárov a spoločníkov, s podrobnou evidenciou o každom zamestnancovi.
Poradíme aj s vhodným možným pracovným vzťahom pre športovca či umelca, ajťáka, mladého vedca.
NÁZOV SLUŽBY | CENA |
---|---|
Zriadenie el. komunikácie na DU – príprava splnomocnenia, zriadenie autorizácie | 30 € |
Registrácia zamestnávateľa na daň zo závislej činnosti – príprava a podanie prihlášky | 30 € |
Registrácia zamestnávateľa - prihláška respektíve odhláška zamestnávateľa SP, ZP | 50 € |
Zriadenie el. prístupov zamestnávateľa na SP, ZP – zriadenie el. pobočiek (zákonná povinnosť komunikovať elektronicky) | 50 € |
Osobné doručenie – prihláška, odhláška, mesačný výkaz do poisťovní, v prípade ak ešte nie je zriadená elektronická podateľňa | 20 € / hodina |
Registrácia nového zamestnanca – prihlásenie do SP a ZP, príprava vyhlásenia na daň, registrácia do mzdového programu | 30 € / hodina |
Registrácia nového zamestnanca /cudzinec/ – prihlásenie do SP a ZP, príprava vyhlásenia na daň, zaslanie informačnej karty na ÚPSVaR | 35 € / hodina |
Pracovná zmluva – príprava alebo kontrola | 30 € / hodina |
Osobné doručovanie dokumentov – PN, OČR, materskej do SP | 30 € / hodina |
Ukončenie PP zamestnanca – odhlásenie zo SP a ZP, príprava mzdového listu, ELDP, zápočtového listu | 50 € / hodina |
Dohodári študenti – prehlasovanie v SP s alebo bez dôchodkového poistenia – závisí od výšky príjmu v danom mesiaci | 25 € / hodina |
Rozúčtovanie miezd na strediská podľa požiadaviek klienta | 30 € / hodina |
Opravy miezd, chýb spracovaných výkazov – chyba klienta | 30 € / hodina |
Výpočet nároku na stravné lístky pre zamestnancov, objednávanie stravných lístkov, objednávanie stravovacích kariet | 20 € / hodina |
Rozposielanie výplatných pások zamestnancom – emailom | 20 € / hodina |
Hlásenie o vyúčtovaní dane – spracovanie a podanie na DU | 40 € |
Ročné zúčtovanie dane /RZD/ zamestnanca, potvrdenie o zaplatení dane, žiadosť o RZD na základe kompletne dodaných podkladov | 20 € / zamestnanec |
Potvrdenie o zdaniteľnom príjme – spracovanie a zaslanie emailom | 10 € / zamestnanec |
Exekúcie – komunikácia s exekútormi, výpočet zrážok zo mzdy | 30 € / hodina |
Mzdové poradenstvo – email, telefón, osobne | 30 € / hodina |
Príprava potvrdení pre banky, štátne inštitúcie pre klienta | 50 € / hodina |
Ostatné nahor neuvedené | 30 € / hodina |
Všetky ceny uvedené v cenníku sú bez DPH.
V cenách našich služieb nie sú zahrnuté administratívne poplatky a kolky.