účtovníctvo, mzdy, daňové priznania,  automatizácia                              Phone: +421905910235 po-pia 8 -16 hod           Email: olympiaconsultingsro@gmail.com           Address: Baltická 1, Košice 040 12, Slovakia

Logo

 
  • DOMOV
  • CENNÍK
  • KONTAKTY
  • O nás

 

Outsourcing účtovných a daňových služieb vedie ku skvalitneniu vedenia Vášho účtovníctva a významne ovplyvní Vaše mesačné náklady. ponúkame mnohoročné skúseností v oblasti účtovníctva a daňového poradenstva sledujeme dôležité zmeny slovenskej a európskej legislatívy, ktoré vaša účtovníčka nemusí postrehnúť, pochopiť a problém je na svete...  Hľadáte k spolupráci spoľahlivého partnera pre Vaše podnikanie, chcete v noci kľudne spať pretože viete, že máte svoje povinnosti v poriadku, dáta z účtovníctva pre Vás sú dôležité a potrebné pri ďalšom rozhodovaní o prosperite a dobrom chodu firmy, následne viete oceniť, že dobrá rada dokáže vyrobiť, alebo ušetriť mnohokrát i veľké peniaze, tak ste na správnej adrese! Máme s účtovníctvom a daňovým poradenstvom bohaté skúsenosti vr.služby na diaľku prostredníctvom moderných komunikačných technológii. Videohovory v dnešnej dobe plne nahradia osobné stretnutia, ponúkame to klientom v celej Slovenskej republike. Budete chcieť, aby sme prišli samozrejme radi za Vami prídeme. Je vaša účtovníčka neskúsená, nestíha, potrebuje pomôcť poradiť -Aj s tým Vám vieme pomôcť...

výhodné paušálne daňové poradenstvo, garantované mesačné poplatky počas celej doby využívania služieb až do ukončenia spolupráce 

Spočítame to za Vás -dane, účtovníctvo, mzdy -cenník

Daňové poradenstvo  paušálne 150 € za mesiac

Rozsah : 5 hod/mesiac

cena: 150 €

každá ďalšia hodina: 30 €/ hod.

konzultácie a podpora podľa Vašich požiadaviek

Zameranie poradenstva:

optimalizácia Vaších daní

posudzovanie rizík pri daňovej kontrole

daňové posúdenie výdavkov

posúdenie nároku na odpočet DPH (aj v zahraničí)

režim DPH pri odberateľských faktúrach

poradenstvo s presahom do práva, účtovníctva financií

konzultácie s daňovým poradcom, učtovníkom, právnikom

osobná alebo online konzultácia,  telefonická, emailová...

osobné pravidelné stretnutia

...iné podľa Vašich požiadaviek 

 

Daňové priznanie fyzickej osoby typ B (viac druhov príjmov, paušálne výdavky ) od 100 € - 150 € 

Daňové priznanie fyzickej osoby typ A ( príjmy z tuzemska) 70 €

                  osobne alebo online konzultácie

v rámci Slovenska, ČR, EU, Svet 

    + 421 905 462 947                                                                    +421 905 910 235

  e mail: olympiaconsultingsro@gmail.com

   

 

Register partnerov verejného sektora od 250 €

Cena za prvozápis záleži od počtu KUV (v sročkách od počtu spoločníkov)                                   1 KUV = 250 €                                                                                 2 KUV = 300 €                                                      Obnovenie zápisu každý rok k 31.12. =150 €                  

               Vaša spoločnosť sa zapíše do RPVS,                                             odborne, rýchlo, online

                           + 421 905 462 947                                                              +421 905 910 235                                 

 Bez zápisu v RPVS subjekty nemôžu prijímať verejné financie nad určité limity 100 000 € jednorazovo, alebo v súhrne 250 000 € Pokuty za nesplenie povinnosti RPVS sú do 1 milióna €

Vypracovanie transférovej dokumentácie 

Skrátená transferová dokumentácia od 169 € 

Základná transferová dokumentácia od 569 € 

Úplná transferová dokumentácia od  869 € 

                     doba dodania do 11 dní                         

                           + 421 905 462 947                              +421 905 910 235

Transférová dokumentácia odzrkadľuje ucelený obraz firmy, ktorá vykonáva kontrolované transakcie so závislými osobami.

Firmy majú dve povinnosti - uplatniť pre účely dane z príjmov také ceny pri kontrolovaných transakciách, ktoré sa nelíšia od tých, ktoré boli dohodnuté pri nekontrolovaných transakciách, viesť o použitých cenách transerovú dokumentáciu, v ktorej musia použité ceny obhájiť.

Spoločnosti so skupinovou štruktúrou čoraz častejšie čelia a budú čeliť daňovým kontrolám  zameraným na transferové oceňovanie -preverenie transakcií realizované medzi spriaznenými osobami spĺňajú atribúty nezávislého obchodného vzťahu.

 

 

Profesionálne spracovanie podvojného účtovníctvo platca DPH -daňové priznania zhotovené daňovým poradcom

Špecializujeme sa na fyzické i právnické osoby, komplexné vedenie ambulancie, full outsourcing

Medical extra - Podvojné účtovníctvo pre lekárov

od 170 / mes. 

  • 270 účtovných položiek
  • kompletná mzdová agenda pre 3 zamestnancov (lekár, sestry, iný personál)
  • vo vopred dohodnutom termíne prídeme a vyzdvihneme si účtovné a iné doklady
  • zdravotnícke zariadenia môžu vykonávať aj podnikateľskú činnosť  ktorá je predmetom DPH - porozmýšlajte        
  • skontrolujeme, že Vám poisťovne zaslali  úhradové platby v správnej výške                   
  • nastavíme benefity pre zamestnancov ZZ
  • zaistíme odklad podania daňového priznania
  • Daňové poradenstvo 

Podvojné účtovníctvo basic

od 138 € / mes.

  • 180 účtovných položiek
  • mzdová agenda pre 2 zamestnancov
  • účtovné poradenstvo týkajúce sa dodaných dokladov
  • vystavenie faktúr s následným odoslaním Vašim partnerom
  • účtovná uzávierka a daňové priznanie v cene
  • vypracovanie DPH
  • mesačný reporting
  • Daňové poradenstvo v rozsahu daňového paušálu 3 hod./ mesiac

Podvojné účtovníctvo premium

od 303 € / mes.

  • 340 účtovných položiek
  • mzdová agenda pre 3 zamestnancov
  • účtovné poradenstvo týkajúce sa dodaných dokladov
  • vystavenie faktúr s následným odoslaním Vašim partnerom
  • účtovná uzávierka a daňové priznanie v cene
  • vypracovanie DPH
  • mesačný reporting
  • Daňové poradenstvo v rozsahu daňového paušálu 5 hod./ mesiac

Podvojné účtovníctvo maxi

od 608 € / mes.

  • 740 účtovných položiek
  • mzdová agenda pre 4 zamestnancov
  • účtovné poradenstvo týkajúce sa dodaných dokladov
  • vystavenie faktúr s následným odoslaním Vašim partnerom
  • účtovná uzávierka a daňové priznanie v cene
  • vypracovanie DPH
  • mesačný reporting
  • Daňové poradenstvo v rozsahu daňového paušálu 7 hod./ mesiac

 

Jednoduché účtovníctvo pre všetkých SZČO, -chceš ísť pracovať do zahraničia, potrebuješ A1 a nevieš ako ďaľej...  

Si živnostník, pracuješ na stavbách v Nemecku a nemáš Freistellung (oslobodenie od zrážkovej dane) bola Vám už ponížená faktúra o zrážkovú 15% daň a chceš ju vrátiť? Vypracujeme a podáme žiadosť o vrátenie zadržanej čiastky...

 Paušálne výdavky

15 € / mesiac

účtovné poradenstvo

účtovná závierka a daňové priznanie v cene

vystavenie faktúr pre odberateľov            v cene

Jednoduché účtovníctvo 

40 € / mesiac

preukázateľne vynaložené náklady

150 účtovných položiek / rok

účtovné poradenstvo

účtovná závierka a daňové priznanie v cene  

vystavenie faktúr pre odberateľov            v cene 

mesačný report

mzdová agenda pre 3 zamestnancov

vypracovanie DPH

 

Rýchle vrátenie daní a DPH zo zahraničia jednoducho a bezpečne

Veľa spoločností nevyužíva možnosť získať DPH a spotrebných daní z nákupov v zahraničí. Pritom sa jedná
o účinný spôsob na výrazné zníženie nákladov zo zahraničných výdavkov.

 okamžitá refundácia DPH - odmena vo výške 3%   môžete využiť možnosť predfinancovania peniaze vrátené hneď po predložení originálnych faktúr 
 štandardná refundácia DPH - odmena vo výške 2% najmenej 20€/žiadosť  vrátená daň získaná ihneď po vybavení žiadosti zahraničným daňovým úradom (3týždne -4 mesiace

Mzdy a personalistika = ušetríme Vám náklady na mzdový software a internú mzdárku, potrebujete prijať ľudí do zamestania - nechajte to na nás...                                                       

Outsourcing miezd - ideálny spôsob ako ušetriť na mzdárke, personalistke, zbaviť sa sa starostí spojenými s mzdovou agendou...bez nutnosti mzdového programu, nižšie náklady na účtovníctvo, vždy v súlade s legislatívou...

Externé spracovanie miezd zahŕňa : nastavenie mzdových parametrov, mesačné spracovanie miezd, komunikácia s úradmi a poisťovňami, ročné zostavy, webový informačný portál, možné rošírenie služieb....žiadne kávičkovanie

Názov služby cena za spracovanie mzdy 1 zamestnanca
MZDY - (1-15 zamestnancov)  16 €
MZDY - (16-50 zamestnancov) 14 €
MZDY - (51-100 zamestnancov) 10 €
MZDY - (101 a viac) Individuálne

 

Služby, ktoré nie sú zahrnuté v paušálnej cene za spracovanie mzdovej agendy - fakturované pevnou sadzbou / hodinovou sadzbou podľa skutočne odpracovanej doby:                                                                 

 

NÁZOV SLUŽBY ČAS CENA
Zriadenie el. komunikácie na DU – príprava splnomocnenia, zriadenie autorizácie cca 1 hodina   35€
Registrácia zamestnávateľa na daň zo závislej činnosti – príprava a podanie prihlášky cca ½ hodina   35 €
Registrácia zamestnávateľa - prihláška respektíve odhláška zamestnávateľa SP, ZP cca 1 hodina   40 €
Zriadenie el. prístupov zamestnávateľa na SP, ZP – zriadenie el. pobočiek (zákonná povinnosť komunikovať elektronicky) cca 1-2 hodiny   75 €
Osobné doručenie – prihláška, odhláška, mesačný výkaz do poisťovní, v prípade ak ešte nie je zriadená elektronická podateľňa cca 1-2 hodiny   40 € / hodina
Registrácia nového zamestnanca – prihlásenie do SP a ZP, príprava vyhlásenia na daň, registrácia do mzdového programu cca ½ hodina   35 € / hodina
Registrácia nového zamestnanca /cudzinec/ – prihlásenie do SP a ZP, príprava vyhlásenia na daň, zaslanie informačnej karty na ÚPSVaR cca 1 hodina    50 € / hodina
Pracovná zmluva – príprava alebo kontrola cca 1 hodina   30 € / hodina
Osobné doručovanie dokumentov – PN, OČR, materskej do SP cca 1 hodina   40 € / hodina
Ukončenie PP zamestnanca – odhlásenie zo SP a ZP, príprava mzdového listu, ELDP, zápočtového listu cca ½ hodina   35 € / hodina
Dohodári študenti – prehlasovanie v SP s alebo bez dôchodkového poistenia – závisí od výšky príjmu v danom mesiaci cca 10 minút   35 € / hodina
Rozúčtovanie miezd na strediská podľa požiadaviek klienta podľa skutočne odpracovanej doby, závisí od náročnosti a počtu zamestnancov   35 € / hodina
Opravy miezd, chýb spracovaných výkazov – chyba klienta -   35 € / hodina
Výpočet nároku na stravné lístky pre zamestnancov, objednávanie stravných lístkov, objednávanie stravovacích kariet -   35 € / hodina
Rozposielanie výplatných pások zamestnancom – emailom -   35 € / hodina
Hlásenie o vyúčtovaní dane – spracovanie a podanie na DU cca ½ hodina    35 €
Ročné zúčtovanie dane /RZD/ zamestnanca, potvrdenie o zaplatení dane, žiadosť o RZD na základe kompletne dodaných podkladov cca 30 minút / zamestnanec   20 €/ zamestnanec
Potvrdenie o zdaniteľnom príjme – spracovanie a zaslanie emailom -   7 € / zamestnanec
Exekúcie – komunikácia s exekútormi, výpočet zrážok zo mzdy cca 1 hodina   40 € / hodina
Mzdové poradenstvo – email, telefón, osobne -   35 € / hodina
Príprava potvrdení pre banky, štátne inštitúcie pre klienta cca 1 hodina   40 € / hodina
Ostatné nahor neuvedené -   40 € / hodina

 

Všetky ceny uvedené v cenníku sú bez DPH. 

V cenách našich služieb nie sú zahrnuté administratívne poplatky a kolky.

 

 

 

 

ABOUT

Zjednodušujeme vaše dane v tomto  zložitom svete

- daňová optimalizácia

- daňové spory

- Controlling

- Activity based costing/management ABC/M

- Outsourcing

- Benchmarking

- Reeingineering

- Six Sigma

- Gemba kaizen 

- Reštrukturalizácia

- Likvidácia spoločností

 

 

CONTACT

OLYMPIA CONSULTING, s.r.o.
Baltická 1
040 12 Košice

Mo-Fri: 8:00 am - 4:00 pm
Tel: +421 905 910 235

Email: olympiaconsultingsro@gmail.com

 

 

KEEP IN TOUCH

NBS

financnasprava

Slovenská kancelária poisťovateľov

Facebook twitter Google +

Súhlas so spracovaním osobných údajov

Zaškrtnutím príslušného políčka vo formulári vyjadrujete svoj dobrovoľný súhlas s tým, aby spoločnosť OLYMPIA CONSULTING, s.r,o. so sídlom: Baltická 1, Košice 040 12 , IČO: 36 207 632, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Košice, odd.: Sro, vložka č. 12575/V

spracúvala vaše osobné údaje v rozsahu: meno, názov firmy, telefónne číslo, e-mailová adresa, a to za účelom:

  1. Kontaktný formulár - poskytnutie týchto údajov umožňuje kontaktovať zákazníka,
  2. Zvažujem použitie konzultačných služieb, alebo služieb s tým spojených poskytnutie týchto údajov je nevyhnutné na účely poskytovania služieb súvisiacich s vedením účtovníctva, mzdovej agendy,alebo služieb s tým spojených ,
  3. Online objednávka na servisný úkon - poskytnutie týchto údajov je nevyhnutné na účely poskytovania služieb súvisiacich so servisom motorových vozidiel,
  4. Náhradné diely a príslušenstvo - dopyt na diel a cenu - poskytnutie týchto údajov je nevyhnutné na účely poskytovania služieb predaja náhradného dielu a príslušenstva,
  5. Zasielanie marketingových informácií (Newsletter) - je možné len na základe vášho osobitného a dobrovoľného súhlasu, ktorý vyjadríte vyznačením príslušného políčka pri registrácii.

Odoslaním formulára súhlasíte so spracúvaním vašich osobných údajov zo strany OLYMPIA CONSULTING, s.r.o. ako prevádzkovateľa osobných údajov podľa čl. 6 ods. 1 a) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Informácie súvisiace s udelením súhlasu:

  1. kontaktné údaje zodpovednej osoby:
    • e-mail: olympiaconsultingsro@gmail.com
    • poštová adresa: Baltická 1, 040 12 Košice 
  2. príjemca osobných údajov: OLYMPIA CONSULTING s.r,o. so sídlom: Baltická 1, 040 12 , Košice IČO: 36 207 632
  3. v súvislosti so spracúvaním vašich osobných údajov máte nasledovné práva:
    • právo požadovať prístup k svojim osobným údajom
    • právo na opravu osobných údajov
    • právo na vymazanie osobných údajov
    • právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov
    • právo namietať proti spracúvaniu osobných údajov
    • právo na prenosnosť svojich osobných údajov
    • právo odvolať súhlas (ak je súhlas právnym základom spracúvania)
    • právo podať sťažnosť dozornému orgánu, t. j. Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky

Súhlas so spracúvaním osobných údajov môžete kedykoľvek odvolať zaslaním písomného odvolania na kontaktné údaje zodpovednej osoby. Odvolaním tohto súhlasu nebude dotknutá zákonnosť spracúvania osobných údajov pred odvolaním súhlasu.

Sprostredkovatelia

Sprostredkovateľom je každý, kto spracúva osobné údaje v mene prevádzkovateľa. So sprostredkovateľmi má Prevádzkovateľ uzavreté Sprostredkovateľské zmluvy, ktorými zabezpečuje, že bude problematike ochrany osobných údajov venovať náležitú pozornosť. Takéto zmluvy má Prevádzkovateľ uzavreté so spoločnosťami:

  1. UPS, s. r. o. za účelom zabezpečovania a dodávky tovarov a služieb v oblasti poistenia, účtovníctva, dopravy lešenia , spojovacej techniky a náhradných dielov k lešeniu.

Cookies

Webové stránky používajú súbory cookie, ktoré boli na túto stránku umiestnené prevádzkovateľom stránky: OLYMPIA CONSULTING, s.r.,o. so sídlom: Baltická1, 040 12 Košice, IČO: 36 207 632 .

  • Cookie služby Google Analytics, ktoré spracúva spoločnosť Google LLC na účel analýzy návštevnosti tejto stránky.
  • Cookie služby Google AdWords, ktoré spracúva spoločnosť Google LLC na účel personalizácie reklám.

Cookies môžete zablokovať v nastaveniach vášho prehliadača.


Copyright © 2025 OLYMPIA CONSULTING, s.r.o. Matúš Tresa -creator, All rights reserved

Táto webstránka používa súbory cookie na zlepšenie poskytovaných služieb. Pokračovaním v návšteve stránky súhlasíte s ich používaním.

 

 

vytvorené systémom ClickEshop.sk