účtovníctvo, mzdy, daňové priznania, automatizácia Phone: +421905910235 po-pia 8 -16 hod Email: olympiaconsultingsro@gmail.com Address: Baltická 1, Košice 040 12, Slovakia
Rozhodnite sa pre zmenu a my nájdeme riešenie pol roka máte od nás grátis
Spájame interné a externé účtovníctvo v jeden celok, kde môžete skombinovať výhody internej účtárne a outsourcingu Získate nonstop prehľad o účtovných, mzdových a daňových nákladov vo Vašej firme pričom Vám garantujeme nižšie náklady na vedenie týchto služieb, čo vedie ku skvalitneniu vedenia Vášho účtovníctva a významne ovplyvní Vaše mesačné náklady. Ponúkame mnohoročné skúseností v oblasti účtovníctva, spracovania miezd a daňového poradenstva, sledujeme dôležité zmeny slovenskej a európskej legislatívy, ktoré vaši pracovníci nemusia postrehnúť, pochopiť a problém je na svete... Vieme. že hľadáte k spolupráci spoľahlivého partnera pre Vaše podnikanie, chcete v noci kľudne spať pretože viete, že máte svoje povinnosti v poriadku, dáta z účtovníctva pre Vás sú dôležité a potrebné pri ďalšom rozhodovaní o prosperite a dobrom chodu firmy, následne viete oceniť, že dobrá rada dokáže vyrobiť, alebo ušetriť mnohokrát i veľké peniaze, tak ste na správnej adrese! Máme s účtovníctvom, vedením miezd a daňovým poradenstvom bohaté skúsenosti vr.služby na diaľku prostredníctvom moderných komunikačných technológii. Videohovory v dnešnej dobe plne nahradia osobné stretnutia, ponúkame to klientom v celej Slovenskej republike. Budete chcieť, aby sme prišli samozrejme radi za Vami prídeme. Ak je vaša ekonómka, účtovníčka, mzdárka neskúsená, nestíha, potrebuje pomôcť poradiť, usmerniť zaučiť - radi Vám s tým pomôžeme...
Rozsah : 16 hod/mesiac
cena: 160 €
každá ďalšia hodina: 30 €/ hod.
konzultácie a podpora podľa Vašich požiadaviek online, osobne, mobil
Zameranie účtovného, mzdového a daňového poradenstva:
optimalizácia Vaších daní
posudzovanie rizík pri daňovej kontrole
daňové posúdenie výdavkov
posúdenie nároku na odpočet DPH (aj v zahraničí)
režim DPH pri odberateľských faktúrach
poradenstvo s presahom do práva, účtovníctva financií
konzultácie s daňovým poradcom, učtovníkom, právnikom
osobná alebo online konzultácia, telefonická, emailová...
osobné pravidelné stretnutia
...iné podľa Vašich požiadaviek
Daňové priznanie fyzickej osoby typ B (viac druhov príjmov, paušálne výdavky ) od 100 € - 150 €
Daňové priznanie fyzickej osoby typ A ( príjmy z tuzemska) 50 €
Dohľad nad dátovou schránkou (www.slovensko.sk) 3 € / mesiac
e mail: olympiaconsultingsro@gmail.com
Začiatky sú ťažké vieme to. Staráme sa preto o mnoho úspešných startupov, ktorých sme zbavili ťažkostí s administratívou a pomáhame im strážiť náklady.
Doklady pribúdajú a náklady na účtovníctvo rastú. Plaťte svojich zamestnancov za odbornosť nie za kávičkovanie a prepisovanie čisel.
Pokiaľ ste ako živnostník alebo spoločnosť (sročka) v podnikateľských začiatkoch, nemáte veľké tržby a nie je registrovaná pre DPH, bude Vám postačovať spracovanie účtovníctva jedenkrát ročne. Okrem nižšej celkovej ceny je výhodou ročného vedenia účtovníctva skutočnosť, že nie ste viazaní žiadnym mesačným poplatkom a nemusíte účtovníkovi odovzdávať doklady na zaúčtovanie na mesačnej báze. Nevýhodou ročného vedenia účtovníctva je fakt, že nebudete mať priebežný prehľad o hospodárskom stave Vašej spoločnosti, čo môže vyústiť do zanedbania povinnosti registrovať spoločnosť pre DPH z dôvodu prekročenia zákonného obratu alebo porušenia viacerých povinností v súvislosti s tzv. krízou alebo možným úpadkom spoločnosti podľa konkurzných predpisov.
Každá ďalšia účtovná položka
Účtovné poradenstvo v cene
Daňové priznanie a účtovná závierka.
1,30 €
1 hod.
290 € / rok
1,20 €
2 hod.
390 €/ rok
1,10 €
3 hod.
590 €/ rok
Cena je splatná vopred pri prevzatí účtovných dokladov s možným doplatkom za účtovné položky nad rámec po zaúčtovaní účtovných dokladov.
Za účtovnú položku sa považuje pohyb v účtovnom denníku (napr. vystavená faktúra, pokladničný doklad, interný doklad, pohyb na bankovom účte, DPH na daňovom doklade).
Účtovná položka ( položka v peňažnom denníku, v knihe pohľadávok, v knihe záväzkov, pomocných knihách / položka v daňovej evidencii) |
1,07 € položka min. 65 € / mesiac |
Daňové priznanie fyzickej osoby - podnikateľa a účtovná závierka Typ B | od 100 € |
okamžitá refundácia DPH - odmena vo výške 5% | |
štandardná refundácia DPH - odmena vo výške 2% najmenej 35€/žiadosť | vrátená daň získaná po vybavení žiadosti zahraničným daňovým úradom (3týždne -4 mesiace) |
cena za vedenie mzdovej agendy 15 € / osoba / mesačne bez DPH, ušetríme Vám náklady na mzdový sofware a internú mzdárku
hravo zvládneme vypočítať mzdy vašich zamestnancov, spracovanie odmien dohodárov, štatutárov a spoločníkov, s podrobnou evidenciou o každom zamestnancovi.
Poradíme aj s vhodným možným pracovným vzťahom pre športovca či umelca, ajťáka, mladého vedca.
NÁZOV SLUŽBY | CENA |
---|---|
Zriadenie el. komunikácie na DU – príprava splnomocnenia, zriadenie autorizácie | 30 € |
Registrácia zamestnávateľa na daň zo závislej činnosti – príprava a podanie prihlášky | 30 € |
Registrácia zamestnávateľa - prihláška respektíve odhláška zamestnávateľa SP, ZP | 50 € |
Zriadenie el. prístupov zamestnávateľa na SP, ZP – zriadenie el. pobočiek (zákonná povinnosť komunikovať elektronicky) | 50 € |
Osobné doručenie – prihláška, odhláška, mesačný výkaz do poisťovní, v prípade ak ešte nie je zriadená elektronická podateľňa | 20 € / hodina |
Registrácia nového zamestnanca – prihlásenie do SP a ZP, príprava vyhlásenia na daň, registrácia do mzdového programu | 30 € / hodina |
Registrácia nového zamestnanca /cudzinec/ – prihlásenie do SP a ZP, príprava vyhlásenia na daň, zaslanie informačnej karty na ÚPSVaR | 35 € / hodina |
Pracovná zmluva – príprava alebo kontrola | 30 € / hodina |
Osobné doručovanie dokumentov – PN, OČR, materskej do SP | 30 € / hodina |
Ukončenie PP zamestnanca – odhlásenie zo SP a ZP, príprava mzdového listu, ELDP, zápočtového listu | 50 € / hodina |
Dohodári študenti – prehlasovanie v SP s alebo bez dôchodkového poistenia – závisí od výšky príjmu v danom mesiaci | 25 € / hodina |
Rozúčtovanie miezd na strediská podľa požiadaviek klienta | 30 € / hodina |
Opravy miezd, chýb spracovaných výkazov – chyba klienta | 30 € / hodina |
Výpočet nároku na stravné lístky pre zamestnancov, objednávanie stravných lístkov, objednávanie stravovacích kariet | 20 € / hodina |
Rozposielanie výplatných pások zamestnancom – emailom | 20 € / hodina |
Hlásenie o vyúčtovaní dane – spracovanie a podanie na DU | 40 € |
Ročné zúčtovanie dane /RZD/ zamestnanca, potvrdenie o zaplatení dane, žiadosť o RZD na základe kompletne dodaných podkladov | 20 € / zamestnanec |
Potvrdenie o zdaniteľnom príjme – spracovanie a zaslanie emailom | 10 € / zamestnanec |
Exekúcie – komunikácia s exekútormi, výpočet zrážok zo mzdy | 30 € / hodina |
Mzdové poradenstvo – email, telefón, osobne | 30 € / hodina |
Príprava potvrdení pre banky, štátne inštitúcie pre klienta | 50 € / hodina |
Ostatné nahor neuvedené | 30 € / hodina |
Všetky ceny uvedené v cenníku sú bez DPH.
V cenách našich služieb nie sú zahrnuté administratívne poplatky a kolky.