účtovníctvo, mzdy, daňové priznania,  automatizácia                              Phone: +421905910235 po-pia 8 -16 hod           Email: olympiaconsultingsro@gmail.com           Address: Baltická 1, Košice 040 12, Slovakia

Logo

 
  • DOMOV
  • CENNÍK
  • KONTAKTY
  • O nás

 

Rozhodnite sa pre zmenu a my nájdeme riešenie pol roka máte od nás grátis

Spájame interné a externé účtovníctvo v jeden celok, kde môžete skombinovať výhody internej účtárne a  outsourcingu Získate nonstop prehľad o účtovných, mzdových a daňových nákladov vo Vašej firme  pričom Vám garantujeme nižšie náklady na vedenie týchto služieb, čo  vedie ku skvalitneniu vedenia Vášho účtovníctva a významne ovplyvní Vaše mesačné náklady. Ponúkame mnohoročné skúseností v oblasti účtovníctva, spracovania miezd a daňového poradenstva, sledujeme dôležité zmeny slovenskej a európskej legislatívy, ktoré vaši pracovníci nemusia postrehnúť, pochopiť a problém je na svete... Vieme. že hľadáte k spolupráci spoľahlivého partnera pre Vaše podnikanie, chcete v noci kľudne spať pretože viete, že máte svoje povinnosti v poriadku, dáta z účtovníctva pre Vás sú dôležité a potrebné pri ďalšom rozhodovaní o prosperite a dobrom chodu firmy, následne viete oceniť, že dobrá rada dokáže vyrobiť, alebo ušetriť mnohokrát i veľké peniaze, tak ste na správnej adrese! Máme s účtovníctvom, vedením miezd a daňovým poradenstvom bohaté skúsenosti vr.služby na diaľku prostredníctvom moderných komunikačných technológii. Videohovory v dnešnej dobe plne nahradia osobné stretnutia, ponúkame to klientom v celej Slovenskej republike. Budete chcieť, aby sme prišli samozrejme radi za Vami prídeme.  Ak je vaša ekonómka, účtovníčka, mzdárka neskúsená, nestíha, potrebuje pomôcť poradiť, usmerniť zaučiť - radi Vám s tým pomôžeme...

 paušálne účtovné, mzdové a daňové poradenstvo, garantované mesačné poplatky počas celej doby využívania služieb až do ukončenia spolupráce 

Spočítame to za Vás -dane, účtovníctvo, mzdy -cenník

Účtovné, mzdové poradenstvo  paušálne 160 € za mesiac

Rozsah : 16 hod/mesiac

cena: 160 €

každá ďalšia hodina: 30 €/ hod.

konzultácie a podpora podľa Vašich požiadaviek online, osobne, mobil

Zameranie účtovného, mzdového a daňového poradenstva:

optimalizácia Vaších daní

posudzovanie rizík pri daňovej kontrole

daňové posúdenie výdavkov

posúdenie nároku na odpočet DPH (aj v zahraničí)

režim DPH pri odberateľských faktúrach

poradenstvo s presahom do práva, účtovníctva financií

konzultácie s daňovým poradcom, učtovníkom, právnikom

osobná alebo online konzultácia,  telefonická, emailová...

osobné pravidelné stretnutia

...iné podľa Vašich požiadaviek 

 

Daňové priznanie fyzickej osoby typ B (viac druhov príjmov, paušálne výdavky ) od 100 € - 150 € 

Daňové priznanie fyzickej osoby typ A ( príjmy z tuzemska) 50 €

Dohľad nad dátovou schránkou (www.slovensko.sk)  3 € / mesiac

                  osobne alebo online konzultácie

v rámci Slovenska, ČR, Európy, Svet 

                        + 421 905 462 947                                                                             +421 905 910 235

  e mail: olympiaconsultingsro@gmail.com

   

 

 

 

Profesionálne spracovanie podvojného účtovníctvo platca DPH - daňové priznania zhotovené daňovým poradcom

Špecializujeme sa na fyzické i právnické osoby, IT sektor, ambulancie, full outsourcing

Podvojné účtovníctvo pre ambulancie 

 500 /€ mes. 

  • 570 účtovných položiek
  • kompletná mzdová agenda pre 4 zamestnancov (lekár, sestry, iný personál)
  • vo vopred dohodnutom termíne prídeme a vyzdvihneme si účtovné a iné doklady
  • zdravotnícke zariadenia môžu vykonávať aj podnikateľskú činnosť  ktorá je predmetom DPH - porozmýšlajte        
  • skontrolujeme, že Vám poisťovne zaslali  úhradové platby v správnej výške                   
  • nastavíme benefity pre zamestnancov ZZ
  • zaistíme odklad podania daňového priznania
  • Daňové poradenstvo 

Podvojné účtovníctvo pre start - upy a malé firmy

140 € / mes.

 Začiatky sú ťažké vieme to.   Staráme sa preto o mnoho   úspešných startupov, ktorých   sme zbavili ťažkostí s   administratívou a pomáhame   im strážiť náklady.

  • 170 účtovných položiek
  • mzdová agenda pre 3 zamestnancov
  • účtovné poradenstvo týkajúce sa dodaných dokladov
  • vystavenie faktúr s následným odoslaním Vašim partnerom
  • účtovná uzávierka a daňové priznanie v cene
  • vypracovanie DPH
  • Daňové poradenstvo 

Podvojné účtovníctvo premium pre zabehnuté úspešné firmy

od 240 € / mes.

  Doklady pribúdajú a náklady    na účtovníctvo rastú. Plaťte        svojich zamestnancov za    odbornosť nie za kávičkovanie   a prepisovanie čisel.

  • 295 účtovných položiek
  • mzdová agenda pre 4 zamestnancov
  • účtovné poradenstvo týkajúce sa dodaných dokladov
  • vystavenie faktúr s následným odoslaním Vašim partnerom
  • účtovná uzávierka a daňové priznanie v cene
  • vypracovanie DPH
  • mesačný reporting
  • Daňové poradenstvo 

Podvojné účtovníctvo maxi

od 520 € / mes.

  • 595 účtovných položiek
  • mzdová agenda pre 7 zamestnancov
  • účtovné poradenstvo týkajúce sa dodaných dokladov
  • vystavenie faktúr s následným odoslaním Vašim partnerom
  • účtovná uzávierka a daňové priznanie v cene
  • vypracovanie DPH
  • mesačný reporting
  • Daňové poradenstvo

 

JEDNORÁZOVÉ ROČNÉ VEDENIE ÚČTOVNÍCTVA  100 Eur

Zahŕňa jednorazové odovzdanie účtovných dokladov na zaúčtovanie po skončení účtovného obdobia (roku). Účtovník po ich zaúčtovaní spracuje účtovnú závierku a daňové priznanie ku dani z príjmu právnických osôb.

 Pokiaľ ste ako živnostník alebo spoločnosť (sročka) v podnikateľských začiatkoch, nemáte veľké tržby a nie je registrovaná pre DPH, bude Vám postačovať spracovanie účtovníctva jedenkrát ročne. Okrem nižšej celkovej ceny je výhodou ročného vedenia účtovníctva      skutočnosť,  že nie ste viazaní žiadnym mesačným poplatkom a nemusíte účtovníkovi odovzdávať doklady na zaúčtovanie na mesačnej báze.                                                                                                                                                                                                                                                        Nevýhodou ročného vedenia účtovníctva je fakt, že nebudete mať priebežný prehľad o hospodárskom stave Vašej spoločnosti, čo môže vyústiť do zanedbania povinnosti registrovať spoločnosť pre DPH z dôvodu prekročenia zákonného obratu alebo porušenia viacerých povinností v súvislosti s tzv. krízou alebo možným úpadkom spoločnosti podľa konkurzných predpisov.

 

              čo ponúkame?

 počet účtovných položiek v cene

Každá ďalšia účtovná položka

Účtovné poradenstvo v cene

Daňové priznanie a účtovná závierka.  

                      Economy

    30  účtovných položiek v cene

                               1,30 €               

                              1 hod.    

                                zahrnuté v balíku účtovníctva        

                          290 € / rok                

                       Normal

    100  účtovných položiek v cene

                             1,20 €               

                             2 hod.    

                              zahrnuté v balíku účtovníctva          

                         390 €/ rok

                   Premium

     300  účtovných položiek v cene

                               1,10 €               

                               3 hod.    

                                zahrnuté v balíku účtovníctva    

                           590 €/ rok      

 

                                                                           Cena je splatná vopred pri prevzatí účtovných dokladov s možným doplatkom za účtovné položky nad rámec po zaúčtovaní účtovných dokladov. 

                                            Za účtovnú položku sa považuje pohyb v účtovnom denníku (napr. vystavená faktúra, pokladničný doklad, interný doklad, pohyb na bankovom účte, DPH na daňovom doklade).

Jednoduché účtovníctvo pre všetkých SZČO, -chceš ísť pracovať do zahraničia, potrebuješ vybaviť A1...

individuálny a profesionálny prístup ku každému klientovi

Účtovná položka ( položka v peňažnom denníku, v knihe pohľadávok, v knihe záväzkov, pomocných knihách / položka v daňovej evidencii)

                 1,07 €  položka      min. 65 € / mesiac

Daňové priznanie fyzickej osoby - podnikateľa a účtovná závierka  Typ B                   od 100 €


                     Rýchle vrátenie daní a DPH zo zahraničia jednoducho a bezpečne

                                     Veľa spoločností nevyužíva možnosť získať DPH a spotrebných daní z nákupov v zahraničí. Pritom sa jedná
                                              o účinný spôsob na výrazné zníženie nákladov zo zahraničných výdavkov.

 okamžitá refundácia DPH - odmena vo výške 5%    
 štandardná refundácia DPH - odmena vo výške 2% najmenej 35€/žiadosť  vrátená daň získaná po vybavení žiadosti zahraničným daňovým úradom (3týždne -4 mesiace)

      Mzdy a personalistika = Legislatívne správny výpočet miezd s evidenciou personalistiky, exporty pre SP, ZP, DU  

        cena za vedenie mzdovej agendy 15 € / osoba / mesačne bez DPH, ušetríme Vám náklady na mzdový sofware a internú mzdárku

    hravo zvládneme vypočítať mzdy vašich zamestnancov, spracovanie odmien dohodárov, štatutárov a spoločníkov, s podrobnou evidenciou o každom zamestnancovi. 

       Poradíme aj s vhodným možným pracovným vzťahom pre športovca či umelca, ajťáka, mladého vedca.

                                               Služby, ktoré nie sú zahrnuté v paušálnej cene za spracovanie mzdovej agendy

NÁZOV SLUŽBY CENA
Zriadenie el. komunikácie na DU – príprava splnomocnenia, zriadenie autorizácie 30 €
Registrácia zamestnávateľa na daň zo závislej činnosti – príprava a podanie prihlášky 30 €
Registrácia zamestnávateľa - prihláška respektíve odhláška zamestnávateľa SP, ZP 50 €
Zriadenie el. prístupov zamestnávateľa na SP, ZP – zriadenie el. pobočiek (zákonná povinnosť komunikovať elektronicky) 50 €
Osobné doručenie – prihláška, odhláška, mesačný výkaz do poisťovní, v prípade ak ešte nie je zriadená elektronická podateľňa 20 € / hodina
Registrácia nového zamestnanca – prihlásenie do SP a ZP, príprava vyhlásenia na daň, registrácia do mzdového programu 30 € / hodina
Registrácia nového zamestnanca /cudzinec/ – prihlásenie do SP a ZP, príprava vyhlásenia na daň, zaslanie informačnej karty na ÚPSVaR 35 € / hodina
Pracovná zmluva – príprava alebo kontrola 30 € / hodina
Osobné doručovanie dokumentov – PN, OČR, materskej do SP 30 € / hodina
Ukončenie PP zamestnanca – odhlásenie zo SP a ZP, príprava mzdového listu, ELDP, zápočtového listu 50 € / hodina
Dohodári študenti – prehlasovanie v SP s alebo bez dôchodkového poistenia – závisí od výšky príjmu v danom mesiaci 25 € / hodina
Rozúčtovanie miezd na strediská podľa požiadaviek klienta 30 € / hodina
Opravy miezd, chýb spracovaných výkazov – chyba klienta 30 € / hodina
Výpočet nároku na stravné lístky pre zamestnancov, objednávanie stravných lístkov, objednávanie stravovacích kariet 20 € / hodina
Rozposielanie výplatných pások zamestnancom – emailom 20 € / hodina
Hlásenie o vyúčtovaní dane – spracovanie a podanie na DU 40 €
Ročné zúčtovanie dane /RZD/ zamestnanca, potvrdenie o zaplatení dane, žiadosť o RZD na základe kompletne dodaných podkladov 20 € / zamestnanec
Potvrdenie o zdaniteľnom príjme – spracovanie a zaslanie emailom 10 € / zamestnanec
Exekúcie – komunikácia s exekútormi, výpočet zrážok zo mzdy 30 € / hodina
Mzdové poradenstvo – email, telefón, osobne 30 € / hodina
Príprava potvrdení pre banky, štátne inštitúcie pre klienta 50 € / hodina
Ostatné nahor neuvedené 30 € / hodina

 

Všetky ceny uvedené v cenníku sú bez DPH.

V cenách našich služieb nie sú zahrnuté administratívne poplatky a kolky.

 

 

 

 

ABOUT

Zjednodušujeme vaše dane v tomto  zložitom svete

- daňová optimalizácia

- daňové spory

- Controlling

- Activity based costing/management ABC/M

- Outsourcing

- Benchmarking

- Reeingineering

- Six Sigma

- Gemba kaizen 

- Reštrukturalizácia

- Likvidácia spoločností

 

 

CONTACT

OLYMPIA CONSULTING, s.r.o.
Baltická 1
040 12 Košice

Mo-Fri: 8:00 am - 4:00 pm
Tel: +421 905 910 235

Email: olympiaconsultingsro@gmail.com

 

 

KEEP IN TOUCH

NBS

financnasprava

Slovenská kancelária poisťovateľov

Facebook twitter Google +

Súhlas so spracovaním osobných údajov

Zaškrtnutím príslušného políčka vo formulári vyjadrujete svoj dobrovoľný súhlas s tým, aby spoločnosť OLYMPIA CONSULTING, s.r,o. so sídlom: Baltická 1, Košice 040 12 , IČO: 36 207 632, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Košice, odd.: Sro, vložka č. 12575/V

spracúvala vaše osobné údaje v rozsahu: meno, názov firmy, telefónne číslo, e-mailová adresa, a to za účelom:

  1. Kontaktný formulár - poskytnutie týchto údajov umožňuje kontaktovať zákazníka,
  2. Zvažujem použitie konzultačných služieb, alebo služieb s tým spojených poskytnutie týchto údajov je nevyhnutné na účely poskytovania služieb súvisiacich s vedením účtovníctva, mzdovej agendy,alebo služieb s tým spojených ,
  3. Online objednávka na servisný úkon - poskytnutie týchto údajov je nevyhnutné na účely poskytovania služieb súvisiacich so servisom motorových vozidiel,
  4. Náhradné diely a príslušenstvo - dopyt na diel a cenu - poskytnutie týchto údajov je nevyhnutné na účely poskytovania služieb predaja náhradného dielu a príslušenstva,
  5. Zasielanie marketingových informácií (Newsletter) - je možné len na základe vášho osobitného a dobrovoľného súhlasu, ktorý vyjadríte vyznačením príslušného políčka pri registrácii.

Odoslaním formulára súhlasíte so spracúvaním vašich osobných údajov zo strany OLYMPIA CONSULTING, s.r.o. ako prevádzkovateľa osobných údajov podľa čl. 6 ods. 1 a) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

Informácie súvisiace s udelením súhlasu:

  1. kontaktné údaje zodpovednej osoby:
    • e-mail: olympiaconsultingsro@gmail.com
    • poštová adresa: Baltická 1, 040 12 Košice 
  2. príjemca osobných údajov: OLYMPIA CONSULTING s.r,o. so sídlom: Baltická 1, 040 12 , Košice IČO: 36 207 632
  3. v súvislosti so spracúvaním vašich osobných údajov máte nasledovné práva:
    • právo požadovať prístup k svojim osobným údajom
    • právo na opravu osobných údajov
    • právo na vymazanie osobných údajov
    • právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov
    • právo namietať proti spracúvaniu osobných údajov
    • právo na prenosnosť svojich osobných údajov
    • právo odvolať súhlas (ak je súhlas právnym základom spracúvania)
    • právo podať sťažnosť dozornému orgánu, t. j. Úradu na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky

Súhlas so spracúvaním osobných údajov môžete kedykoľvek odvolať zaslaním písomného odvolania na kontaktné údaje zodpovednej osoby. Odvolaním tohto súhlasu nebude dotknutá zákonnosť spracúvania osobných údajov pred odvolaním súhlasu.

Sprostredkovatelia

Sprostredkovateľom je každý, kto spracúva osobné údaje v mene prevádzkovateľa. So sprostredkovateľmi má Prevádzkovateľ uzavreté Sprostredkovateľské zmluvy, ktorými zabezpečuje, že bude problematike ochrany osobných údajov venovať náležitú pozornosť. Takéto zmluvy má Prevádzkovateľ uzavreté so spoločnosťami:

  1. UPS, s. r. o. za účelom zabezpečovania a dodávky tovarov a služieb v oblasti poistenia, účtovníctva, dopravy lešenia , spojovacej techniky a náhradných dielov k lešeniu.

Cookies

Webové stránky používajú súbory cookie, ktoré boli na túto stránku umiestnené prevádzkovateľom stránky: OLYMPIA CONSULTING, s.r.,o. so sídlom: Baltická1, 040 12 Košice, IČO: 36 207 632 .

  • Cookie služby Google Analytics, ktoré spracúva spoločnosť Google LLC na účel analýzy návštevnosti tejto stránky.
  • Cookie služby Google AdWords, ktoré spracúva spoločnosť Google LLC na účel personalizácie reklám.

Cookies môžete zablokovať v nastaveniach vášho prehliadača.


Copyright © 2025 OLYMPIA CONSULTING, s.r.o. Matúš Tresa -creator, All rights reserved

Táto webstránka používa súbory cookie na zlepšenie poskytovaných služieb. Pokračovaním v návšteve stránky súhlasíte s ich používaním.

 

 

vytvorené systémom ClickEshop.sk